Nasze działania

Pewne jest jedno. Polskie mięso.

Białe czy czerwone? Drób czy wieprzowina? Podajemy fakty i obalamy popularne mity (czy może raczej meaty) na temat spożywania mięsa!

Moda na wieprzowinę!

Kampania rozpoczęła się we wrześniu 2015 roku, a jej celem było uświadomienie konsumentów w zakresie jakości, wartości odżywczej oraz walorówmięsa wieprzowego.

Piknik PDŻ – fotorelacja

Kolejna edycja pikniku Poznaj Dobrą Żywność z udziałem stoiska Związku Polskie Mięso promującego spożycie wieprzowiny za nami. W tym roku Związek Polskie Mięso pod hasłem ,,wrzuć na ruszt WIEPRZOWINĘ”

Ambrozja Smaku – Polskie Mięso

Ambrozja Smaku to spotkania organizowane przez Związek Polskie Mięso w celu promocji polskiego drobiu.

Pork Quality System

System Jakości Wieprzowiny PQS to jeden z pierwszych w Polsce kompleksowy program wytwarzania wysokiej jakości mięsa wieprzowego.

Study Tour: Szlakiem Polskiego Mięsa – Smakuj Wołowinę!

Organizowane przez Związek Polskie Mięso spotkania dla dziennikarzy z całej Polski.

Stawiam na drób!

Szkolenia kulinarne dla uczniów szkół gastronomicznych.

Stawiam na wołowinę!

Projekt informacyjno-edukacyjny mający na celu dokształcenie uczniów szkół gastronomicznych w zakresie wykorzystania polskiego mięsa wołowego.