W Zapytaniu Ofertowym nr ZPM 2/12/2021 dotyczącym Projektu (zadania)„Akcje promocyjno-informacyjne dla uczniów szkół gastronomicznych – Stawiam na drób” na stronie 4 Rozdział 8 doprecyzowany został zapis.
Było:
1.Informacje o przebiegu realizacji zadania będą gromadzone na bieżąco na podstawie obserwacji satysfakcji i zadowolenia uczestników. Wszelkie uwagi, spostrzeżenia będą niezwłocznie rozwiązywane. Działania mogą zostać podsumowane wnioskami jakościowymi Grupy Docelowej oraz poprzez indywidualne rozmowy i obserwacje.
2.W trakcie realizacji zadania przeprowadzone zostaną, przez niezależny podmiot, ankiety na reprezentatywnej grupie osób z grupy docelowej, badające wzrost wiedzy z zakresu mięsa drobiowego wśród uczniów. Na podstawie analiz powstanie raport podsumowujący skuteczność zadania.
Jest:
Informacje o przebiegu realizacji zadania będą gromadzone na bieżąco na podstawie obserwacji satysfakcji i zadowolenia uczestników.
W trakcie realizacji zadania przeprowadzone zostaną przez niezależny podmiot ankiety na reprezentatywnej grupie osób z grupy docelowej, badające wzrost wiedzy z zakresu mięsa drobiowego wśród uczniów. Na podstawie analiz powstanie raport podsumowujący skuteczność zadania. Kwestia ta jest także zapisane w tabeli budżetowej – patrz Rozdział 9. Budżet, punkt 9.
W Rozdziale 14, strona 9 Zapytania Ofertowego, został usunięty punkt 6, który brzmiał:
6.Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do zlecenia monitoringu mediów (serwis prasowy) przez okres trwania kampanii niezależnemu podmiotowi, co zostanie potwierdzone odpowiednim oświadczeniem.
Poniżej link do poprawionego Zapytania Ofertowego:
Warsztaty dla szkół – Stawiam na drób – zapytanie ofertowe 15.12.2021 – poprawka 29.12.2021