Grupa Raben buduje zaufanie swoich klientów na polskim rynku już od ponad 25 lat, a na europejskim od ponad 85 lat. Przez ten czas zaufały nam tysiące klientów. Teraz dodatkowo polscy przedsiębiorcy przyznali nam tytuł Marki Godnej Zaufania 2017. Badanie konkursowe zostało przeprowadzone przez Kantar Millward Brown, na zlecenie wydawcy miesięcznika „My Company Polska”.
Celem badania Marka Godna Zaufania jest poznanie opinii na temat najlepszych marek na polskim rynku. Badano w nim poziom zaufania do marek biznesowych. Ankieta została wysłana drogą online do 20 000 firm. Finalnie w badaniu wzięło udział 960 przedsiębiorców. Ankietowani proszeni byli o udzielenie spontanicznej odpowiedzi na pytanie, której marce w danej kategorii ufają najbardziej. W każdej z kategorii można było wskazać tylko jedną markę. W kategorii usługi logistyczne badani przedsiębiorcy wskazali Grupę Raben.
„Zaufanie klientów buduje się latami i codziennie trzeba o nie dbać. Nam, od ponad 25 lat, się to udaje, czego dowodem są klienci, którzy częstokroć są z nami od lat.” – mówi Ewald Raben prezes Grupy Raben, i dodaje – „Naszą szczególną wartością są ludzie: doświadczony i zaangażowany zespół, nakierowany na wymianę doświadczeń i wspólne osiąganie celów. To właśnie oni tworzą odpowiedni klimat pracy, dbają o standardy usług i obsługę klientów. To ludzie z pasją, którzy z ogromnym zaangażowaniem budują markę Raben. Dzięki temu wyróżniamy się na tle innych firm transportowych. I to jest właśnie nasz największy sukces. Dziękujemy za zaufanie, którym obdarzyli nas polscy przedsiębiorcy przyznając nam tytuł MARKA GODNA ZAUFANIA.”
Badanie przeprowadzono w Polsce po raz drugi. Ankieta zrealizowana została przy zastosowaniu metody CAWI (ankiety online). Wszystkie pytania dotyczące marek były otwarte. Dało to równe szanse nominacji każdej marca, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu.
„W pierwszej połowie 2017 roku przeprowadziliśmy drugą już edycję badania Marka Godna Zaufania. Respondentami byli przedsiębiorcy, którzy reprezentowali zróżnicowany profil demograficzny i zawodowy. Dało się zauważyć nieznaczną przewagę kobiet, gros osób należało do kategorii wiekowej 35-54 lata, ale szeroko reprezentowani byli również młodsi przedsiębiorcy. Próba była rozproszona pomiędzy poszczególne województwa i odzwierciedlała faktyczne zróżnicowanie geograficzne. Podobnie jak w minionym roku teraz również zadaniem naszych respondentów, przedsiębiorców z firm różnej wielkości, było wskazanie – w obrębie 23 kategorii – marek, którym najbardziej ufają. Warto zauważyć, że podobnie jak w poprzedniej edycji badania grono liderów zaufania, było w większości reprezentowane przez marki o zasięgu globalnym.” – komentuje Izabella Anuszewska, Researche Unit Director Kantar Millward Brown
Grupa Raben jest obecna na polskim rynku już od ponad 25 lat, a na europejskim od ponad 85 lat. Doświadczenie i uznanie zdobyte w czasie tego okresu pozwalają firmie na kształtowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, zgodnie z firmowym motto: „your partner in logistics”. Grupa ma swoje oddziały na terenie 12 krajów Europy, dysponuje ponad 7000 środków transportu, i zatrudnia prawie 10 000 pracowników i około 1 150 000 m2 zróżnicowanej powierzchni magazynowej. Dzięki temu świadczy usługi szyte na miarę indywidualnych potrzeb różnych klientów. Oferuje między innymi kompleksowe usługi logistyczne – logistykę kontraktową, sieć drogową (krajową, międzynarodową oraz wschód), Fresh Logistics, FTL & transport intermodalny, morski oraz powietrzny.