Związek Polskie Mięso chce walczyć o pozycję polskiej wieprzowiny w Kanadzie i Japonii, dlatego polska wieprzowina i jej przetwory są od początku tego roku mocniej promowane na tych rynkach.
Celem kampanii jest promocja mięsa wieprzowego i jego przetworów na rynku Japonii i Kanady oraz przekonanie japońskich i kanadyjskich dystrybutorów, importerów, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników i detalistów o jego wysokiej jakości, gwarantowanej między innymi przestrzeganiem wyśrubowanych norm i standardów produkcji.
Ponadto w kwietniu firmy działające w obszarze produkcji i przetwórstwa mięsa wieprzowego będą mogły wziąć udział w targach Toronto Food + Drink Market w Kanadzie (08-10.04.2016 r.) oraz Japan Meat Industry Fair w Tokio (13-15.04.2016 r.), gdzie na stoisku kampanii „LET’S MEAT!” będą mogły prezentować najwyższej jakości wieprzowinę.
Więcej o prowadzonej kampanii można przeczytać w artykule Portalu Spożywczego oraz na stronie internetowej kampanii LET’S MEAT!