
40 LAT TRADYCJI I SPOJRZENIE W PRZYSZŁOŚĆ
Jubileuszowa 40. edycja targów odbyła się w Poznaniu pod hasłem POLAGRA 4.0. Wydarzenie po raz kolejny potwierdziło swoją pozycję jako jedno z najważniejszych spotkań branży spożywczej w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczna odsłona łączyła poszanowanie tradycji z prezentacją nowoczesnych technologii, innowacji i modeli biznesowych.

Polagra to nie tylko targi – to także miejsce, gdzie buduje się relacje, wymienia doświadczenia i kreuje wizję przyszłości sektora. Tegoroczna edycja pokazała, że polska branża spożywcza stoi przed wielkimi wyzwaniami, ale dysponuje również ogromnym potencjałem innowacyjnym i eksportowym.

Na tegorocznych targach nie mogło też zabraknąć stoiska Mięso z Polski. Polską branżę mięsną reprezentowało na nim aż 19 firm – producenci, przetwórcy a także przedstawiciele firm około branżowych.





Na stoisku „Mięso z Polski” dużym zainteresowaniem cieszyły się pokazy live cooking. Młodzi kucharze pod czujnym okiem mistrza kulinarnego Marcina Budynka przygotowali codziennie po jednym daniu z polskiej wieprzowiny, wołowiny oraz drobiu. Dania miały charakter nowoczesny a jednocześnie tradycyjny. Degustacje pozwalały odwiedzającym przekonać się, że polskie mięso może być nie tylko ze względu na wysoką jakość, ale także dzięki kreatywności podania i innowacyjnym recepturom. To forma promocji, która zachęca do gotowania oraz wykorzystywania rodzimych produktów.


fot. materiały własne ZPM
Związek POLSKIE MIĘSO składa serdeczne podziękowania dla wszystkich wystawców stoiska „Mięso z Polski”. Mamy nadzieję, że czas spędzony na targach był dla Państwa owocny i inspirujący do dalszych działań.
Do zobaczenia za rok!








