Związek Polskie Mięso informuje, iż wprowadził drobne zmiany do ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR 1/ZPM/08/2019.
Zmiany dotyczą:
– wydłużenia terminu realizacji zadania pt. „MARKA POLSKIE MIĘSO/Polska Smakuje – kontynuacja” do dnia 31.03.2020r. Fakt ten nie powinien jednak odgrywać dużej roli w realizacji programu, ponieważ nasilenie działań kładzie się na okres Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku. Początek realizacji projektu to okres bardziej spokojny przygotowawczy, organizacyjny, następnie nasilenie działań w okresie świątecznym, noworocznym i wyciszenie pod koniec kampanii.
– faktu, iż postępowanie dotyczące wybory wykonawcy prowadzone będzie zgodnie z konkurencyjną procedurą wyboru wykonawcy w trybie przetargu na podstawie nowych Zasad Obsługi Funduszy Promocji Produktów Rolno-Spożywczych, stanowiących Załącznik nr 1do Zarządzenia Nr 94/2019/Z Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
z dnia 14.08.2019 r.
– uaktualnienia terminu złożenia oferty, zgodnie z jego wydłużeniem do dnia 09.09.2019 r. do godz 10:00
– załącznika nr 7 do zapytania ofertowego, gdzie II etap rozliczeniowy i termin realizacji zadana wydłużono do dnia 31.03.20120 r.
Związek Polskie Mięso zaprasza do składania odpowiedzi na zmienione Zapytanie ofertowe nr 1/ZPM/08/2019 dotyczącego Projektu (zadania) pt. „MARKA POLSKIE MIĘSO/Polska Smakuje – kontynuacja” na przygotowanie i zrealizowanie kontynuacji kampanii pod tytułem: „Marka Polskie Mięso/Polska Smakuje”.