Strona główna Archiwum Związek ,,Polskie Mięso” kreuje MODĘ NA WIEPRZOWINĘ!

Związek ,,Polskie Mięso” kreuje MODĘ NA WIEPRZOWINĘ!

Związek Polskie Mięso wystartował właśnie z nową kampanią promocyjno-informacyjną ,,Moda na wieprzowinę”. Kampania dotyczy mięsa wieprzowego oraz jego przetworów. Ma za zadanie uświadamianie konsumentów na temat jakości, wartości odżywczej oraz walorów mięsa wieprzowego, tym samym zachęcać Polaków do spożywania mięsa wieprzowego.

Komunikacja na temat walorów i cech wyróżniających mięso wieprzowe budowana będzie na podstawie najnowszych wyników badań dotyczących analiz wartości odżywczych mięsa i jego przetworów. Kampania będzie szeroko komunikowała o wpływie mięsa wieprzowego na zdrowie człowieka i informowała o jego istotnej roli w codziennej diecie. Wszystkie działania będę miały na celu przekazanie rzetelnych informacji na temat jakości oraz walorów odżywczych i smakowych mięsa wieprzowego i jego przetworów. W ten sposób poprzez walkę z negatywnymi stereotypami na temat tego mięsa będzie budowany pozytywny wizerunku mięsa wieprzowego.

Na działania promocyjno-informacyjne w ramach projektu „Mody na wieprzowinę” składają się: kampania prasowa i telewizyjna, działania internetowe, spotkania z dziennikarzami oraz pokazy kulinarne w galeriach handlowych w Warszawie, Poznaniu i Łodzi. Kampania będzie miała zasięg ogólnopolski.

Grupą docelową działania są konsumenci: Kobiety wieku 25-54 lat o przeciętnej oraz ponad przeciętnej sytuacji materialnej oraz grupa opiniotwórcza (przedstawiciele mediów).

Największe nasilenie działań promocyjnych będzie miało miejsce w okresie przedświątecznym, bowiem tematem przewodnim kampanii jest wykorzystanie wieprzowiny w menu świątecznym polskich konsumentów.