Związek Polskie Mięso publikuje zapytanie ofertowe na realizację działania Szlakiem Polskiego Mięsa.
Warszawa, 01.02.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Związek „Polskie Mięso” zaprasza do składania ofert na realizację niniejszego projektu.
Informacje o Zamawiającym:
Pomysłodawcą, koordynatorem powyższego projektu jest Związek ,,Polskie Mięso”, największa w Polsce organizacja zrzeszająca producentów z branży mięsnej, która stawia sobie za cel m.in. wspieranie produkcji mięsnej oraz promocję polskiego mięsa w Polsce jak i za granicą.
Główny cel projektu:
Projekt „Szlakiem Polskiego Mięso” to rodzaj study tour dla dziennikarzy. Działanie to ma na celu przybliżenie grupie docelowej wiedzy o polskiej produkcji mięsa wołowego oraz promocję polskiej wołowiny. Study tour ma również na celu nawiązanie trwałych relacji z grupą docelową.
Grupa docelowa:
Grupa docelowa: przedstawiciele mediów (radio, prasa drukowana, telewizja, portale internetowe) lifestylowych, branżowych, informacyjnych.
- Realizacja zadania w grupie nie mniejszej niż 35 dziennikarzy + przedstawiciele organizatora + goście specjalni: eksperci oraz przedstawiciele zakładów – maks. 10 osób.
Proponowana forma realizacji zadania:
- Formuła: 3-dniowy wyjazd (2 noclegi);
- Zwiedzanie zakładu produkcyjnego wybranego z jednej z trzech lokalizacji:
- Centralna Polska okolice Łodzi,
- Południowe Podlasie,
- Okolice Kotliny Biebrzańskiej nad Narwią;
- Rekomendowany termin realizacji: kwiecień 2017 r.;
Przedmiot zamówienia:
Kompleksowa organizacja wyjazdu dla dziennikarzy – study tour (3-dniowy):
- Przygotowanie koncepcji wydarzenia, szczegółowego harmonogramu i spójnej oprawy graficznej;
- Dobór dziennikarzy (po ustaleniu ostatecznej listy ze Zleceniodawcą), zaproszenie, potwierdzenie przybycia, koordynacja wizyty. Zapewnienie min. 35 uczestników – zgodność w min. 80% listy rekomendowanych tytułów na czas składania oferty;
- przygotowanie z wydarzenia profesjonalnej relacji foto;
- zapewnienie wszystkim uczestnikom drukowanych materiałów szkoleniowych;
- zapewnienie wszystkim uczestnikom tematycznych upominków, certyfikatów, zgodnych z koncepcją graficzną wydarzenia;
- zapewnienie hotelu, transferów dla wszystkich uczestników study tour;
- zapewnienie na bazie wołowiny posiłków wszystkim uczestnikom wydarzenia;
- zapewnienie odpowiedniej dekoracji miejsca zgodnej z koncepcją wyjazdu;
- zapewnienie dodatkowej animacji dla Gości zgodnej z koncepcją wyjazdu.
Wymagane jest by każdy materiał informacyjno-promocyjny wykonany na potrzeby realizacji programu był oznaczony w sposób trwały logo programu oraz stopką finansowania ,,Sfinansowane z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego”.
Budżet
Maksymalny budżet całościowy zamówienia: 114 250 * brutto.
*W przypadku braku zgodności listy rekomendowanych mediów i dziennikarzy (powyżej dopuszczalnej wartości 80% zgodności) z listą obecności uczestników Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do obniżenia budżetu całościowego zamówienia w rozliczeniu w następujący sposób: za każdy brak przedstawicieli z każdych kolejnych dwóch tytułów listy przedstawionej w ofercie (niezgodność z listą) odejmowane jest 10% wynagrodzenia (budżet całościowy zamówienia).
Termin realizacji zadania:
Rekomendowany termin kwiecień.
Ocena ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- atrakcyjności graficznej koncepcji wydarzenia materiałów informacyjnych, promocyjnych, marketingowych maks. 10 pkt;
- doświadczenia zawodowego w zakresie organizacji takich lub podobnych wydarzeń maks. 10 pkt;
- atrakcyjności i standardu miejsca spotkania oraz propozycji jego dekoracji zgodnej z koncepcją wydarzenia – maks.10 pkt;
- całościowej koncepcji wydarzenia maks. 10 pkt;
- listy rekomendowanych mediów i dziennikarzy związanych z daną redakcją do udziału w wydarzeniu – maks. 10 pkt;
- rekomendowanego menu i zestawienia posiłków podczas study tour wraz z informacją o doświadczeniu zespołu go przygotowującego – maks. 10 pkt.
Do oferty należy także przedłożyć skan ubezpieczenia OC.
Oferty należy przesłać na adres biura pocztą tradycyjną/kurierem lub dostarczyć osobiście do biura Związku Polskie Mięso do dnia 8 luty 2017 r. godz. 14.00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie www.polskie-mieso.pl
Wszelkie pytania dotyczące niniejszego Zapytania prosimy kierować za pośrednictwem
poczty elektronicznej: kasia@polskie-mieso.pl
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w powyższym projekcie.
Nota prawna
Związek Polskie Mięso zastrzega, że istnieje możliwość zmiany warunków lub odwołania zamówienia bez podania przyczyny, a w szczególności do wykorzystania tylko części działań przedstawionych przez oferenta w ofercie. Oferentom nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.
Niniejsze Zapytanie nie stanowi oferty ani zaproszenia do rokowań w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, jak też zaproszenia do negocjacji w rozumieniu Prawa zamówień publicznych. Związek Polskie Mięso zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi podmiotami w celu szczegółowych rozmów jak również do pozostawienia złożonych zgłoszeń bez odpowiedzi bez podawania jakichkolwiek przyczyn.
Złożone zgłoszenia nie będą stanowić utworów w rozumieniu przepisów prawa autorskiego. Żadne ze stwierdzeń zawartych w niniejszym Zapytaniu nie stanowi ani też nie będzie stanowić zobowiązania czy też przyrzeczenia do zawarcia umowy z jakimkolwiek podmiotem odpowiadającym na jego treść. Podmiot odpowiadający na treść niniejszego Zapytania wyraża zgodę na fakt, iż za przygotowanie i złożenie zgłoszenia nie będzie rościć sobie w stosunku do Związku Polskie Mięso jakichkolwiek roszczeń finansowych, w szczególności zwrotu kosztów sporządzenia zgłoszenia bądź jakiegokolwiek wynagrodzenia za jej przygotowanie, złożenie bądź wykorzystanie.