Strona główna Archiwum World Food Warsaw 2014: Polskie hity eksportowe, czyli co najlepiej sprzedaje się zagranicą

World Food Warsaw 2014: Polskie hity eksportowe, czyli co najlepiej sprzedaje się zagranicą

Znamy już program konferencyjny Międzynarodowych Targów Żywności World Food Warsaw 2014. Pierwszy dzień zdominuje tematyka związana z polskimi hitami eksportowymi. Promocja polskiej żywności nie jest przypadkowa, bo około połowa wystawców i gości będzie zza granicy

Międzynarodowe Targi Żywności World Food Warsaw 2014 zbliżają się wielkimi krokami. Impreza odbędzie się w Warszawskim Centrum EXPO XXI w dniach 9-11 kwietnia 2014 r. Oficjalny patronat nad imprezą objęła Agencja Rynku Rolnego.

Zarezerwuj stoisko: http://worldfood.pl/wystawcy/zarezerwuj-stoisko/

Podobnie, jak na innych imprezach organizowanych przez ITE Group organizatorzy przygotowują bogaty program merytoryczny, który powinien zainteresować specjalistów z branży spożywczej.

„Polskie hity eksportowe” – to tematyka, która zdominuje pierwszy dzień imprezy. Przedstawiciele Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Agencji Rynku Rolnego opowiedzą o roli sektora rolno-spożywczego w Polsce. Uwzględnią przy tym najnowsze dane dotyczące produkcji, eksportu i importu branży spożywczej.

Jeśli mowa o polskich hitach eksportowych, to nie może też zabraknąć informacji z sektora sadowniczego. Prezes Związku Sadowników RP – Mirosław Maliszewski opowie o eksporcie jabłek, które cieszą się wielkim powodzeniem zwłaszcza za naszą wschodnią granicą.

 

Tego dnia Marek Bielski zaprezentuje też program „Doceń Polskie”, który ma promować chwaloną na całym świecie polską żywność.

– Przeprowadzimy również panel dyskusyjny na temat ubezpieczeń w branży rolno – spożywczej – mówi Agnieszka Szpaderska, project manager targów World Food Warsaw 2014. – Taki fachowy temat na pewno będzie się cieszył powodzeniem zarówno wśród wystawców, jak i gości naszej imprezy. Zależy nam żeby osoby, które odwiedzą targi mogły skorzystać na użytecznych informacjach, które przydadzą się w biznesie, szczególnie tym robionym na rynkach wschodnich.

 

Na imprezie zagoszczą m.in.  przedstawiciele Rosji, Włoch, Grecji, Finlandii, Hiszpanii, Turcji, Wielkiej Brytanii oraz Polski. Wśród wystawców są też firmy z tak egzotycznych krajów, jak Tajlandia.

Organizatorzy oceniają, że na warszawską imprezę przyjedzie kilka tysięcy gości – specjalistów z branży spożywczej, bo jak inne imprezy ITE Group, World Food Warsaw 2014 – ma być platformą biznesową skierowaną do profesjonalistów z branży.

 

Co, gdzie kiedy?

Międzynarodowe Targi Żywności World Food Warsaw 2014 odbędą się w Warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Impreza będzie trwała trzy dni, od 9 do 11 kwietnia 2014 r.

 

Więcej:  www.worldfood.pl

Szczegółowe informacje:

Agnieszka Szpaderska

Project Manager

tel.: +48 22 395 66 93

e-mail: agnieszka@worldfood.pl