Strona główna Zapytania ofertowe 2024 Sprostowanie błędów w Zapytaniu Ofertowym nr. ZPM 02/08/2024

Sprostowanie błędów w Zapytaniu Ofertowym nr. ZPM 02/08/2024

W związku z błędami w opublikowanym na stronie internetowej Związku POLSKIE MIĘSO Zapytaniu Ofertowym nr. ZPM 02/08/2024 dotyczącym przygotowania szczegółowej koncepcji i realizację działań w ramach projektu pt. MIĘSO Z POLSKI – PROMOCJA NA TARGACH POLAGRA Związek POLSKIE MIĘSO informuje, iż zmianie ulega zapis:

Pierwotny zapis:
  • Punkt 5. Szczegółowy opis zadania

W propozycji zadania uwzględniamy budowę wspólnego (zrzeszającego branżę mięsną) stoiska wystawienniczego o powierzchni ok. 300m2. Prosimy o przedstawienie dwóch propozycji zabudowy stoiska: I – przy założeniu udziału w stoisku 18-20 firm; II – bez udziału firm w stoisku, z zabudową dla 5 organizacji reprezentujących rolników i przemysł rolno-spożywczy. W obu przypadkach należy uwzględnić zamieszczenie logotypów wszystkich 5 organizacji. Stoisko ma przyciągnąć jak najszersze grono gości. Spodziewamy się kilku tysięcy odwiedzających – w ubiegłym roku Targi Polagra odwiedziło około 10,5 tysiąca osób. Stoisko ma zachować elementy wspólne, nawiązujące do całej wizji projektów ,,Mięso z Polski” z lat ubiegłych. Na stoisku mają odbyć się również pokazy „live cooking” prowadzone przez profesjonalnego kucharza, dzięki którym będzie można zasmakować w polskim mięsie. Pokaz będzie miał też za zadanie przyciągnięcie większego grona zwiedzających. Degustacje, pokazy kulinarne są nieodłącznym elementem targów i stanowią pewną atrakcję dla kontrahentów, którzy odwiedzają stoisko i podejmują rozmowy z wystawcami.

Zapis ulega zmianie na:
  • Punkt 5. Szczegółowy opis działania
W propozycji zadania uwzględniamy budowę wspólnego (zrzeszającego branżę mięsną) stoiska wystawienniczego o powierzchni ok. 300m2. Prosimy o przedstawienie dwóch propozycji zabudowy stoiska:
I – przy założeniu udziału w stoisku 16-20 firm;
II – bez udziału firm w stoisku, z zabudową dla 5 organizacji reprezentujących rolników
i przemysł rolno-spożywczy.
W obu przypadkach należy uwzględnić zamieszczenie logotypów wszystkich
5 organizacji.
Na stoisku dla wystawców powinny zostać zapewnione następujące warunki:
  • szafki zamykane na klucz, stół, krzesła, lady chłodnicze lub wystawiennicze
    (w zależności od potrzeb wystawcy), stojaki na ulotki, wieszaki na ubrania;
  • ekrany/telewizory umożliwiające wyświetlanie filmów promocyjnych
    (w zależności od potrzeb wystawców);
  • przestrzeń wspólną z cateringiem i miejscami do siedzenia, umożliwiającą prowadzenie rozmów;
  • pomieszczenie dla gości specjalnych (np. Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Prezesów organizacji pozarządowych) wraz z cateringiem i obsługą;
  • lunche – min. 3 lunche na każde stoisko wystawiennicze oraz min. 10 lunchów dla gości specjalnych i przedstawicieli Organizatora;
  • całodniowa obsługa stoiska.
Stoisko ma przyciągnąć jak najszersze grono gości. Spodziewamy się kilku tysięcy odwiedzających – w ubiegłym roku Targi Polagra odwiedziło około 10,5 tysiąca osób. Stoisko ma zachować elementy wspólne, nawiązujące do całej wizji projektów ,,Mięso z Polski” z lat ubiegłych. Na stoisku mają odbyć się również pokazy „live cooking” (minimum 3 pokazy dziennie) prowadzone przez profesjonalnego kucharza, dzięki którym będzie można zasmakować w polskim mięsie. Pokaz będzie miał też za zadanie przyciągnięcie większego grona zwiedzających. Degustacje, pokazy kulinarne są nieodłącznym elementem targów i stanowią pewną atrakcję dla kontrahentów, którzy odwiedzają stoisko i podejmują rozmowy z wystawcami.

Na stoisku powinna zostać zapewniona również usługa profesjonalnego fotografa, który wykona relację składającą się z min. 120 zdjęć.

Pozostałe warunki nie ulegają zmianie.