Strona główna Archiwum Polskie Mięso rusza na podbój tureckich stołów!

Polskie Mięso rusza na podbój tureckich stołów!

Związek Polskie Mięso na międzynarodowych targach branży spożywczej WorldFood w Turcji

Już na początku września, podczas targów WorldFood w Stambule, tysiące odwiedzających będą mieli szansę poznania, zainicjowanej przez Związek Polskie Mięso i realizowanej na terenie Turcji, kampanii „Zasmakuj w Europie”. W trakcie jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej, organizatorzy projektu zaplanowali kampanię informacyjną na stoisku, a także konferencję prasową oraz panel dyskusyjny, poświęcone tematyce europejskiej wołowiny. Za kompleksową realizację działań odpowiada agencja marketingowa MEDIACAP SA.
Kampania „Zasmakuj w Europie” to inicjatywa informacyjno-promocyjna mająca na celu budowanie pozytywnego wizerunku europejskiego mięsa wołowego oraz wiedzy na jego temat. Działania, zaplanowane na terenie Turcji w latach 2015-2017, skoncentrowane są przede wszystkim na współpracy w obszarze B2B oraz komunikacji z liderami opinii. Związek Polskie Mięso – inicjator kampanii, w długofalowej perspektywie ma na celu zbudowanie prężnie działającej platformy wymiany handlowej z tureckimi przedsiębiorcami.
W realizacji tych założeń kluczowe znaczenie ma udział przedstawicieli kampanii w prestiżowych spotkaniach branżowych, które są doskonałą szansą do budowania bezpośrednich relacji z liderami opinii i potencjalnymi parterami biznesowymi. W roku inaugurującym kampanię, organizatorzy jednogłośnie wybrali międzynarodowe targi WorldFood w Stambule – 4-dniowe wydarzenie, skupiające corocznie ponad 350 wystawców sektora spożywczego z całego świata, oraz 15 000 odwiedzających.
Naszym celem, podczas targów WorldFood, jest wyróżnienie się, zarówno na mapie wystawienniczej, jak również w tureckim sektorze handlowym. W komunikacji stawiamy na uczciwe, jasne zasady współpracy biznesowej, wysokiej jakości bezpieczny produkt i nowoczesną formę przekazu. Dlatego odwiedzający nasze stoisko, oprócz pakietu przejrzystych materiałów informacyjnych, mogą liczyć na rozmowę z ekspertami branżowymi i producentami mięsa, a także degustację potraw przygotowanych na bazie wołowiny. Z kolei dla opiniotwórczej grupy mediów i liderów opinii, przewidzieliśmy dodatkowe spotkania tematyczne – opisuje Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso.
Centrum informacyjnym kampanii „Zasmakuj w Europie” jest stoisko wystawiennicze, nawiązujące wyglądem do przewodniego motywu graficznego, gdzie od 3 do 6 września będzie można zasięgnąć wszelkich informacji związanych z europejskim mięsem wołowym. Ponadto, pierwszego i trzeciego dnia targów zaplanowano konferencję prasową i panel dyskusyjny, z udziałem europejskich specjalistów reprezentujących cały łańcuch produkcyjno-dystrybucyjny. W ten sposób organizatorzy chcą w jak najbardziej kompetentny sposób przedstawić liderom opinii, handlowcom i mediom wyróżniki biznesowe i jakościowe, charakteryzujące europejski rynek mięsny.
Za organizację wszystkich aktywności przewidzianych w programie targów, a także realizację działań komunikacyjnych i promocyjnych w ramach kampanii, zarówno na terenie Polski, jak i Turcji odpowiada agencja MEDIACAP SA.

Związek Polskie Mięso

Związek Polskie Mięso to instytucja dedykowana podmiotom branży mięsnej, działająca od ponad 20 lat i zrzeszająca niemal 60 dużych i średnich zakładów mięsnych oraz firm działających na rzecz tego sektora. Głównym zadaniem organizacji jest reprezentacja interesów gospodarczych jej podmiotów oraz kształtowanie i upowszechnianie zasad etyki biznesowej. Związek Polskie Mięso przyczynia się do tworzenia sprzyjających warunków rozwoju i wspierania inicjatyw gospodarczych jego członków.
Związek Polskie Mięso jest Organizacją Proponującą dla kampanii promocyjno-informacyjnej pt . ,,Zasmakuj w Europie’’.
Więcej o Związku Polskie Mięso pod linkiem: https://polskie-mieso.pl/

World Food Stambul

WorldFood Stambuł to coroczne targi branży spożywczej, organizowane na terenie Turcji od 1993 roku. WorldFood to jedno z kluczowych wydarzeń branżowych sektora spożywczego, odzwierciedlające aktualne trendy rynkowe oraz miejsce premier nowości produktowych branży gastronomicznej. Targi to również szansa nawiązywania relacji biznesowych oraz promocji produktów i usług sektora spożywczego. Wydarzenie, organizowane na terenie CNR Expo w Stambule, zajmuje łączną powierzchnię ok. 60 000 m2, która każdego roku mieści ponad 360 wystawców z całego świata. Liczba odwiedzających
4-dniowe targi przekracza 15 000 osób, reprezentujących 120 różnych krajów.
Organizatorem targów jest ITE GROUP PLC.

Kampania pt. ,,Zasmakuj w Europie’’

Kampania „Zasmakuj w Europie” obejmuje działania promocyjno-informacyjne na terenie Turcji, dotyczące świeżego, chłodzonego lub mrożonego mięsa wołowego, a także przetworów wytworzonych na bazie tych produktów. Głównymi założeniami inicjatywy jest poszerzenie rynku zbytu na europejskie mięso wołowe i wytworzone na jego bazie przetwory,
a także zbudowanie pozytywnego wizerunku europejskiego mięsa, poprzez dostarczanie kompleksowych informacji i działania edukacyjne. Organizatorzy kampanii podkreślają wysoką jakość produktów pochodzących z Unii Europejskiej, a także restrykcyjne zasadach higieny i bezpieczeństwa, charakteryzujące produkcję mięsa na terenie Wspólnoty.
Więcej o kampanii pod linkiem: http://www.zasmakujweuropie.eu/

Agencja Rynku Rolnego

Agencja Rynku Rolnego, została powołana w 1990 r., z misją stabilizacji rynku rolnego i ochrony dochodów uzyskiwanych
z produkcji rolniczej. Od 1 maja 2004 roku instytucja jest agencją płatniczą i działa zgodnie z prawodawstwem unijnym. Instytucja obejmująca 16 oddziałów terenowych, administruje i wdraża w Polsce wybrane mechanizmy Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej.
Agencja Rynku Rolnego nadzoruje kampanię promocyjno-informacyjną pt. ,,Zasmakuj w Europie’’.
Więcej o Agencji Rynku Rolnego pod linkiem: http://www.arr.gov.pl/

MEDIACAP SA
MEDIACAP SA to publicznie notowana grupa świadcząca usługi z zakresu mediów, marketingu, reklamy online i usług IT oraz badań rynku i opinii publicznej. W skład grupy wchodzą: MEDIACAP SA wraz z marką handlową EMLAB, Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o., The Digitals Sp. z o.o., EDGE Technology Sp. z o.o. i IQS Sp. z o.o. wraz ze spółkami zależnymi IQS Online Sp. z o.o., IQS Data Sp. z o.o. oraz Quant Sp. z o.o. Od 2008 roku firma jest uczestnikiem rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych pod skrótem „MCP”.
MEDIACAP jest laureatem wielu nagród na festiwalach, konkursach i w rankingach marketingowych, między innymi: tytuł Agencji Roku Media i Marketing Polska, nagród EFFIE, nagród i wyróżnień Cannes Lions, Golden Drum, KTR, Golden Arrow i Media Trendy. W portfolio klientów firmy znajdują się takie marki jak: OPEL, Google, Hyundai, Vectra, Netia, AXA, Kaufland, Polkomtel, Nestle Polska, Play, Danone, Volkswagen Group Polska, McDonald’s Polska, Żywiec Zdrój, T-mobile Polska, Grupa Żywiec, Dom Development, Castorama, Unilever, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.

 

KV