Jak informuje organizator targów Polagra Food, aby skorzystać z niższych cen na powierzchnię wystawienniczą należy zgłosić się do:
23 stycznia 2018.
Producenci, którzy tak zrobią mogą skorzystać również z dodatkowych działań marketingowych, które Międzynarodowe Targi Poznańskie realizują nieodpłatnie na rzecz wystawców jak np. prezentacja nowości w publikacjach MTP oraz w materiałach prasowych, ekspozycja logotypu na stronie internetowej targów.
Prezentacja – pobierz >> Cennik – pobierz >>
Zgłoś się do 23 stycznia 2018! |
POLAGRA FOOD to trzy dni kontraktacji wspieranych m.in. przez:
- autorski program HOSTED BUYERS, w ramach którego Poznań odwiedzi kadra kierownicza dużych grup hurtowni, sieci supermarketów, importerów lub dystrybutorów produktów spożywczych z zagranicy,
- intensywną promocję targów na rynku krajowym oraz za granicą.
Targi POLAGRA FOOD, to również:
- możliwość pre-testingu nowych produktów jeszcze w pierwszej połowie roku,
- szansa na zaprezentowanie nowości i zakontraktowanie sprzedaży na drugą połowę roku, w szczególności na okres Świąt Bożego Narodzenia,
- dodatkowa promocja marki i produktów w ramach działań promocyjnych, prowadzonych przez Organizatora – prezentacja w katalogach, na stronie www (100 tys. odwiedzin www), w materiałach prasowych, publikacjach sponsorowanych w prasie branżowej.
W 2017 roku z możliwości kontraktacji, jakie stwarzają targi, skorzystałym.in. takie firmy jak Sokołów SA, ZM Konarczak, ZM Mokobrody, ZM Zakrzewscy, Pamas, ZM Mościbrody czy SNS Foods.
Miło nam poinformować, że targi POLAGRA FOOD 2018 odbędą się pod patronatem Stowarzyszenia Polskie Mięso.
Więcej informacji na: www.polagra-food.pl.
W sprawie udziału w targach należy kontaktować się z Joanną Sauer-Własny, tel. 691 033 075, e-mail: joanna.sauer-wlasny@mtp.pl.