Pytanie:
Na jakich własnych kanałach social mediowych ma być prowadzona komunikacja? Czy chodzi o FB i Instagram czy jeszcze jakieś inne kanały?
Odpowiedź:
Propozycja komunikacji w mediach społecznościowych jest przedmiotem zapytania ofertowego i będzie podlegać ocenie.
Pytanie:
Czy na konferencję otwierającą kampanię 40 dziennikarzy ma zostać zaproszonych czy tylu ma być obecnych?
Odpowiedź:
W zapytaniu ofertowym zostało wskazane, że „konferencja prasowa otwierająca kampanię dla minimum 40 dziennikarzy w temacie koncepcji zgodnym z założeniami kampanii” (punkt 6.3., strona 6 zapytania ofertowego). Innymi słowy, koncepcja konferencji, lista dziennikarzy jej sposób zorganizowania i przeprowadzenia będzie przedmiotem oceny, co jest jasno zapisane w zapytaniu.
Pytanie:
Chcielibyśmy złożyć ofertę na zapytanie przetargowe ” Przygotowanie szczegółowej koncepcji oraz realizację działań w ramach projektu „Marka Polskie Mięso – Polska Smakuje – kontynuacja V edycja”. W związku z tym mamy pytanie co do warunków, wymaga się złożenia wykazu kampanii z trzech ostatnich lat, z podaniem budżetu. Jakie są widełki budżetu zrealizowanych przez wykonawców kampanii, do jakiej kwoty możemy przedstawić wymagane budżety kampanii, które przeprowadziliśmy?
Odpowiedź:
Punkt 10 litera h, rozdziału 9. Warunki udziału w postępowaniu Zapytania Ofertowego stanowi, że oferent ma przedstawić „Wykaz kampanii z trzech ostatnich lat z podaniem ich budżetu”. Zamawiający w Zapytaniu nie określił dla Ofertentów jakie kampanie mają zostać wykazane, ani też nie określił budżetu. Wybór jest suwerenną decyzją Oferenta. Wykaz zreazliwoanych kampanii jest konieczny by Zamawiający mógł ocenić komptencje i doświadczenie potencjelanego Oferenta.
Pytanie:
Mamy obawę, czy uda nam się zamknąć te rozmowy w wyznaczonym przez Państwa terminie. Dlatego chcielibyśmy wnioskować o przedłużenie terminu składania ofert o siedem dni.
Odpowiedź:
Nie ma możliwości przedłużenia terminu.