Strona główna Zapytania ofertowe 2024 Odpowiedzi na pytania do Zapytania Ofertowego nr ZPM 01/08/2024

Odpowiedzi na pytania do Zapytania Ofertowego nr ZPM 01/08/2024

zapytania ofertowe

Pytanie: Zgodnie z par.2 pkt. 6 wzoru umowy rozliczenie kampanii odbywa się po zakończeniu działania i dostarczeniu w ciągu 21 dni dokumentów księgowych oraz dokumentacji. Czy jako działanie rozumiemy te wskazane w pkt. 6.3 w/w zapytania?
Np. Lokowania w TV i w prasie to działanie, które będzie rozliczone po zrealizowaniu wszystkich lokowań w TV i w prasie, a konferencja naukowa bezpośrednio po zrealizowaniu konferencji?

Odpowiedź: Działania w kampanii przeprowadzone w ramach realizacji zadania, którego dotyczy Zapytanie Ofertowe nr ZPM 01/08/2024 zostały określone w rozdziale
6. Szczegółowy opis działań punkt 6.3 Działania w kampanii.

 

Pytanie: W paragrafie 3 pkt. 1 wzoru umowy jest zapis, że Zamawiający dokona końcowego rozliczenia z wykonawcą w terminie do 4 miesięcy po zakończeniu zadania. Jaka jest definicja zadania?

Odpowiedź: Zadaniem jest realizacja projektu pt. „MARKA POLSKIE MIĘSO/Polska Smakuje – kontynuacja VII edycja”. Definicję zadania stanowi Rozdział 3.Przedmiot Zamówienia, Rozdział 4. Opis i cele, Rozdział 5. Opis założeń projektu, Rozdział 6. Szczegółowy opis działań oraz Rozdział 8. Budżet projektu Zapytania Ofertowego nr ZPM 01/08/2024.

 

Pytanie: W paragrafie 3 pkt. 2 wzoru umowy jest informacja o obowiązku etapowego rozliczania prac w przypadku realizacji zadania podzielonego na etapy, zgodnie
z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Moje pytanie brzmi: od czego zależy czy zadanie jest podzielone na etapy? Jak wygląda wzór załącznika nr 2 do wzoru umowy (nie jest dołączony). Czy wykonawca składa wraz z ofertą harmonogram wykonania prac?

Odpowiedź: Szczegółowe warunki realizacji zadań finansowanych z Funduszy Promocji artykułów rolno-spożywczych określone są w Załączniku do Zarządzenia nr 33/2024/Z Dyrektora Generalnego KOWR z dnia 29 lipca 2024 roku „Zasady obsługi Funduszy Promocji produktów rolno-spożywczych” a dokładnie w pkt. 8 Wypłata wsparcia, który brzmi: „Zadanie może być rozliczane jednorazowo lub częściowo (tj. w etapach).
W przypadku wsparcia, o którym mowa w §1 pkt. 1 lub 3 rozporządzenia MRiRW z dnia 26 czerwca 2017 roku, realizacja zadania nie może trwać dłużej niż 3 lata. Zadanie może być realizowane:

– w jednym etapie, jeżeli jego realizacja będzie trwać nie dłużej niż 6 miesięcy,

– w kilku etapach, jeżeli jego realizacja będzie trwać dłużej niż 6 miesięcy, przy czym każdy etap musi trwać co najmniej 3 miesiące (…)”.

Poniżej przedstawiamy harmonogram/podział projektu na etapy:

  1. ETAP I   od 05.08.2024  do 05.12.2024  (4 miesiące)
  2. ETAP II  od 06.12.2024 do 06.03.2025  (3 miesiące)
  3. ETAP III  od 07.03.2025 do 07.06.2025  (3 miesiące)

Wszelkie załączniki są wymagane do złożenia wraz z ofertą, określone są w Rozdziale 9. Warunki udziału w postępowaniu punkt 9.1 Warunki formalne dla oferty.

 

Pytanie: Zgodnie z pkt. 9.1.11 h. należy wykazać minimum 3 przeprowadzone kampanie dla branży spożywczej z trzech ostatnich lat z podaniem ich budżetu. Czy chodzi tylko
o krótkoterminowe, jednorazowe kampanie, czy zaliczą Państwo również długoterminowe, stałe współprace z klientami z podanej branży?

Odpowiedź: Przedstawione przez Oferenta zrealizowane kampanie stanowią przedmiot oceny Komisji oceniającej.