Duże marki branży mięsnej, sieci handlowe, do tego producenci i dystrybutorzy maszyn i urządzeń. 25–27 września na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbędzie się POLAGRA.
POLAGRA 2024 to miejsce spotkań czołowych firm z branży spożywczej i przestrzeń do nawiązywania wartościowych kontaktów biznesowych, prezentacji innowacyjnych produktów oraz zdobywania wiedzy o najnowszych trendach, technologiach i uwarunkowaniach prawnych.
Organizatorzy ogłosili już kilkaset firm i marek, które pojawią się na tegorocznych targach. Uczestnictwo potwierdziły Lidl Polska i Żabka Polska, które zostały Partnerami Głównymi wydarzenia. Na targach pojawią się też Frizo i Hert (Partnerzy Salonu Foodtech) oraz Komat (Partner Salonu Horeca). Swoje stoisko będzie miała także Polska Izba Mleka (wraz ze swoimi współwystawcami). Swój udział zapowiadają też organizacje branży mięsnej oraz firmy takie jak VanHool, Szlachet Stal, Meyn, Maspex, Mlekpol, Mlekovita, Mlekpol, Zakłady Mięsne Skiba, Indrol. Lista firm wciąż się powiększa. Można ją śledzić na www.polagra.pl.
POLAGRA 2024 będzie miała mocno proeksportowy charakter. Tematowi zostaną poświęcone między innymi debaty, które obejmą m.in. eksport wołowiny i drobiu na rynek chiński i eksport lokalnych produktów na rynki zagraniczne. W programie znalazły się też szkolenia prawnicze dla branży spożywczej. Każda zarejestrowana osoba otrzyma bezpłatne zaproszenie na trzy dni targów.
POLAGRA to przede wszystkim spotkania B2B, umożliwiające nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z kluczowymi kontrahentami w branży oraz potencjalnymi partnerami biznesowymi. To właśnie na Międzynarodowych Targach Poznańskich można wymienić się doświadczeniami z liderami rynku i zainspirować ich rozwiązaniami.
Szczegółowe informacje są dostępne na www.polagra.pl